Intrucat asigurarile de viata sunt din nou la moda, companiile de asigurari profita de acest lucru si recruteaza agenti noi in masa.
Ele profita si de conjunctura economica actuala, in care oamenii se gandesc la o reconversie profesionala. Marile companii angajeaza mii de agenti si incearca sa recruteze fosti agenti imobiliari, bancheri si avocati care nu se mai pot angaja in domeniile de baza.
Dar meseria de agent de asigurari de viata este una dintre cele mai provocatoare, potrivit unei „veterane” de 68 de ani din domeniu. Aceasta a renuntat la slujba de agent dupa 7 ani, afirmand ca muncea prea mult pentru cat era platita.
In plus, angajarea de noi agenti nu reprezinta o garantie ca vanzarile vor creste. Desi cei mai multi dintre agentii noi au potentiali clienti printre prieteni, rude si fosti colegi, pentru a putea reusi in cariera, ei trebuie sa ajunga la punctul in care vor incheia polite si in afara cercului prietenilor.
Mai putin de 20% dintre agentii noi continua sa lucreze in domeniu dupa 4 ani.