Compania isi depaseste astfel obiectivele propuse pentru anul trecut, stabilite initial la 4 milioane de euro, iar pentru 2009 estimeaza ca piata va avea un potential puternic de crestere si, prin urmare, si business-ul propriu.
„Anul 2008 a fost un an de crestere atat pentru piata de training, cat si pentru business-ul Ascendis care a depasit tintele propuse initial, ajungand la 4,3 milioane euro. Evolutia pozitiva este rezultatul investitiilor in personal realizate de companiile din sectoare precum financiar-bancar, telecom, energie si farmaceutice”, a declarat directorul general al Ascendis Consulting, Andrei Gosu.
Acesta mai spune ca piata de training din Romania ar putea avea un an exceptional in 2009, contrar cursului economiei, cu conditia de a fi lansate cat mai repede de catre Ministerul Muncii schemele de ajutor de stat pentru formare, destinate companiilor interesate sa isi instruiasca angajatii proprii.
„Este vorba despre doua programe de finantare din fonduri publice europene acordate de Uniunea Europeana, care au alocate 182 milioane euro, respectiv 87 milioane euro pentru perioada 2007-2009. Pentru 2007-2013, cifrele ajung la peste 940 milioane euro”, explica Andrei Gosu.
Reprezentantii Ascendis estimeaza ca, in 2008, piata de training a atins valoarea de aproximativ 40 de milioane de euro. Pentru acest an, compania se asteapta la o crestere a pietei, pornind de la un minim de aproximativ 10% pana la 100%, crestere sustinuta din directia fondurilor europene pentru companii pentru administratia publica.
„Aceasta poate avea insa o evolutie spectaculoasa in masura in care accesarea fondurilor europene devine efectiva. De asemenea, Ascendis vizeaza faptul ca sectorul public va deveni mai activ in ceea ce priveste accesarea de fonduri cu scopul de a-si dezvolta resursa umana”, mai spun reprezentantii companiei.
Infiintata in 1997, Ascendis este una din cele mai mari companii de training, consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale si teambuilding din Romania, cu o echipa de 45 de consultanti si facilitatori si cu un portofoliu de peste 120 de clienti constanti.
Printre clientii Ascendis, se afla: Bancpost, BCR, Chevron-Texaco, Distrigaz Sud, E.ON Gaz Romania, Edi Spedition, Europharm, Ericsson Telecomunications Romania, Holcim, IBM, ING Asigurari de viata, Mediapro, Melinda Imprex, Microsoft, Petrom, Pfizer, Raiffeisen Bank, Romstal, Romtelecom, Unicredit Tiriac Bank, UPC, Valrom, Vodafone Romania,Xerox Romania si Yazaki Romania.