- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Ascendis face traininguri pentru 1.600 de angajati in IMM-uri, cu fonduri UE de aproape 2 mil. euro

15 Dec, 12:15 • Redactia DailyBusiness
1.600 de manageri si angajati, care provin din 160 de IMM-uri din Romania, vor participa la o serie de traininguri furnizate de compania Ascendis, in valoare de circa 2 milioane de euro, co-finantate prin fonduri UE, au anuntat oficialii Ascendis.
Ascendis face traininguri pentru 1.600 de angajati in IMM-uri, cu fonduri UE de aproape 2 mil. euro

Proiectul este implementat de catre departamentul de Responsabilitate Sociala Corporatista (CSR) al Ascendis, si va fi realizat in parteneriat cu Alianta Confederatiilor Patronale din Romania.

„Mediul economic din Romania a devenit din ce in ce mai complex pentru IMM-uri. Pentru a se adapta, acestea trebuie sa-si dezvolte un management antreprenorial, sa-si creeze capacitatea pentru afaceri inovative care sa raspunda provocarilor”, a declarat Andrei Gosu, general manager Ascendis Consulting.

Proiectul a fost inaintat spre finantare catre Autoritatea de Management a Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane in luna martie, iar contractul de finantare a fost semnat in luna septembrie a acestui an. Valoarea totala a proiectului este de 7.495.186 lei (1,89 milioane euro), din care 95% este finantare nerambursabila, iar 5% este contributia firmei (Ascendis) la acest proiect.

Din valoarea finantarii nerambursabile, 94% vor veni din Fondul Social European. Principiul de alocare a banilor catre Ascendis Consulting este cel al rambursarii cheltuielilor anterior facute.

Proiectul se va implementa pana in luna octombrie a anului 2010 si urmareste dezvoltarea abilitatilor de management si antreprenoriale ale unor manageri si angajati din cadrul IMM-urilor. Seminariile vor avea loc in 7 centre regionale active sau care urmeaza sa fie deschise de Ascendis in Timisoara, Cluj Napoca, Iasi, Constanta, Brasov, Craiova si Bucuresti, iar inscrierile in proiect se vor putea realiza la inceputul anului viitor.

Proiectul vizeaza intreprinzatori, manageri, angajati care au nevoie sa isi dezvolte competentele antreprenoriale si de management si care desfasoara activitati in special in domenii precum: productie industriala, TIC, servicii cu valoare adaugata mare, turism, care vor sa initieze startup-uri, sa introduca noi tehnologii sau sa intre in noi piete de desfacere.

In cadrul proiectului, participantii vor putea alege intre seminarii privind managementul resurselor umane, managementul relatiilor cu clientii, managementul culturii organizationale, managementul obiectivelor si al performantei.

Ascendis este una dintre cele mai mari firme de consultanta romaneasca in domeniul dezvoltarii organizatiilor. Cu o experienta de cira 10 ani pe piata locala, Ascendis ofera programe de training, schimbare culturala, evaluari de personal, sisteme de conducere a performantei etc.

Urmărește Daily Business pe Google News