Explicatia consta in faptul ca strategiile de pastrare a clientilor au devenit esentiale pentru iesirea din criza a companiilor, este de parere Oana Scarlat.
„Au devenit o prioritate si cursurile care au in vedere eficientizarea activitatii, administrarea rationala a bugetelor, optimizarea costurilor: finante, supply chain management, managementul stocurilor”, a mai spus directorul de marketing al Exec-Edu Asebuss.
Companiile care au investit cel mai mult in pregatirea angajatilor in primele sase luni ale acestui an sunt cele din sectorul health&pharma, food&beverages si retail.
„Surprinzator insa, chiar din sectoarele serios afectate de criza, precum banci&IFN, media&publicitate sau auto, continua sa investeasca in pregatirea managerilor acele organizatii care inteleg ca trainingul poate face diferenta intre colaps si supravietuire, sau chiar marire a cotei de piata”, a mai spus Oana Scarlat.
Exec-Edu a fost infiintat de Asebuss in 2005, prin externalizarea componentei sale de formare manageriala si consultanta, si are in portofoliu peste 40 de programe. Principalii sai concurenti sunt Ascendis, TMI si United Business Development.