In cadrul turneului, managementul companiei s-a aflat, luni, la Bucuresti. „Aviva are obiective importante in ceea ce priveste piata romaneasca, lucru dovedit si de investitia de 100 milioane de euro pe care grupul a facut-o pentru compania de pensii”, a declarat Shah Rouf, directorul general al grupului Aviva Romania.
Prima etapa a acestui stagiu de pregatire a constat intr-un training de baza aprobat de catre Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), combinat cu un examen obligatoriu, iar cea de-a doua etapa s-a materializat printr-o instruire permanenta avand ca suport de curs Ghidul Agentului de marketing, un instrument de vanzari dezvoltat de Aviva, precum si training online, informeaza un comunicat al companiei.
Conducerea companiei a organizat acest turneu in tara pentru a fi alaturi de cei 30.000 de agenti de marketing inainte de 17 septembrie 2007, data la care se va da startul oficial pentru campania de strangere de acte de aderare pentru pensiile private obligatorii, mai precizeaza comunicatul.
Reprezentantii grupului au subliniat importanta acestei campanii. „Practic, in aceasta perioada, 2% din contributiile de asigurari sociale a peste 3 milioane de angajati vor fi redirectionati in conturile lor individuale, administrate de catre companiilor autorizate ca administratori de fonduri de pensii private obligatorii”, se arata in comunicatul Aviva.
Incepand cu 17 septembrie, romanii cu varste de pana la 35 de ani, care contribuie la sistemul public de pensii, vor trebui sa aleaga un fond de pensii administrat privat. Ei vor avea la dispozitie patru luni pentru a-si exercita aceasta optiune, apoi angajatii care nu si-au ales un fond de pensii la care sa contribuie vor fi distribuiti aleatoriu de catre CSSPP. Participarea la un fond de pensii administrate privat este obligatorie pentru cei sub 35 de ani si optionala pentru salariatii care au intre 36 si 45 de ani.
Aviva Asigurari de Viata SA si Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat SA fac parte din grupul britanic Aviva. Grupul are 535 miliarde euro active in administrare, care reprezinta banii celor peste 40 de milioane de clienti din intreaga lume. In Romania, Aviva are peste 430.000 de clienti si agentii si centre de dezvoltare in 23 de orase.