Pe de alta parte, compania pregateste investitii de sute de mii de euro in urmatorii ani pentru extinderea in provincie.
„Dupa deschiderea centrelor din Bucuresti si Ploiesti, vom pregati intrarea si in alte mari orase ale tarii, intr-un proiect de dezvoltare pe care-l pornim cu o investitie initiala de aproximativ 70.000 de euro”, a declarat Gabriel Olariu, mananging partner la Bell Bucharest.
Din 2010, Bell isi propune deschiderea a doua centre pe an, care vor dispune de investitii de 100.000 euro anual.
Stagnarea veniturilor prognozata de companie vine pe fondul crizei cu care se confrunta piata locala de cursuri de limbi straine, care – potrivit oficialilor Bell – va scadea cu pana la 25% in 2009.
„In 2008 piata s-a situat in jurul a 8 milioane de euro, anul acesta insa va cobori pana la 6 milioane de euro. Caderea de 25% e provocata atat de sacrificarea multor bugete de training, cat si de faptul ca acum majoritatea companiilor nu mai semneaza contracte pe termen lung”, au explicat oficialii Bell.
Bell Bucharest s-a lansat pe piata anul trecut, prin afilierea companiei locale Euro Training la reteaua internationala Bell International. In prezent, compania detine o cota de piata de 20% pe segmentul furnizorilor de cursuri de limbi straine si peste 2.000 de cursanti din companii ca Petrom, Royal Bank of Scotland, Unicredit Tirac Bank, Hilton, ANC, Colgate sau Pizza Hut.
Incepand din aceasta primavara, compania lanseaza in Bucuresti si Ploiesti cursuri deschise de limbi straine pentru persoane fizice, pana acum adresandu-se doar clientilor companii. Publicul vizat pentru noul serviciu este format din tineri cu varste intre 25 si 35 de ani, cu studii superioare, care lucreaza in companii multinationale si vor sa avanseze sau se pregatesc pentru aplicarea CV-ului la un alt angajator.
Printre cei mai importanti furnizori de cursuri de limbi straine de pe piata locala, alaturi de Bell, se numara companii ca International House, The Echo sau Lexis.