„Ponderea cea mai mare la cifra de afaceri am avut-o prin serviciile de recrutare, in special prin colaborarea cu OMV Petrom, unde avem 4 consultanti care lucreaza la reorganizarea companiei, atat pe partea recrutare IT, cat si analiza si consultanta”, a afirmat Mihai Moghior.
„Serviciile de consultanta au totalizat 40% din afacerile Brainspotting in 2007, si vor reprezenta circa 50% din venituile pe 2008”, a adaugat managing partner-ul companiei.
Brainspotting numara in prezent 13 angajati, dintre care 6 lucreaza pe zona de consultanta HR, iar restul pe recrutare.
Potrivit lui Moghior, principalul plan de investitii pentru a doua jumatate a lui 2008 si pentru pentru 2009 vizeaza diversificarea serviciilor in zona de consultanta HR si se va derula in cadrul unui proces de dezvoltare a competentelor consultantilor din recrutare, pregatindu-i si in alte subdomenii ale ariei de resurse umane.
„Vrem sa ne dezvoltam si sa eficientizam partea de consultanta, motiv pentru care vom investi o suma considerabila in pregatirea personalului din recrutare, si in consultanta”, a declarat in acest sens Moghior.
Brainspotting este unul din cei mai importanti furnizori de servicii de rectutare pe zona IT din Romania, lucrand pentru clienti ca Microsoft, IMB sau Accenture, dar si pentru companii din zona de banking, FMCF (bunuri de larg consum), pharma sau asigurari.