Proiectul dezvoltat de producatorul de mezeluri este finantat in procent de 78% prin fonduri Phare, restul insemnand contributia proprie a companiei.
„Obiectivul specific care a condus la implicarea companiei Caroli intr-un program de resurse umane consta in imbunatatirea pregatirii profesionale si obtinerea de noi competente pentru angajatii firmei, in conditiile unei piete a fortei de munca in continua transformare”, a anuntat compania, intr-un comunicat.
In cadrul proiectului vor fi sustinute cursuri de training adresate unui numar de 123 de persoane din middle management si altor specialisti.
Printre principalele etape de desfasurare ale programului vor fi cursuri de management general, managementul comunicarii organizationale, managementul vanzarilor si a gestionarii obiectivelor, curs de strategii, tehnici si tactici de negociere.
Pentru sustinerea acestui program vor fi cooptate firme de training si consultanta cu care compania a dezvoltat si in anii anteriori o serie de proiecte pentru perfectionarea personalului. Printre acestea se numara Roland Gareis Consulting care se va ocupa de instruirea in cursul de management general, precum si Clavipet Business & Consulting, care va furniza traininguri de vanzari si negociere si va instrui angajatii in managementul comunicarii organizationale.
Grupul Caroli Foods produce 5 marci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet, Primo si Familia. Pe parcursul celor 12 ani de activitate in Romania, compania a investit peste 35 milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane etc.). Grupul are 1.200 de angajati, dintre care majoritatea au intre 18 si 35 de ani.