Salariul dat de austriecii de la Julius Meinl unui simplu agent de vânzări. Proprietarii hotelului Ambasador vor să-și mărească echipa din acest județ.
a anunțat, pe un site cu job-uri, că are nevoie de români pentru câteva posturi libere. Austriecii trebuie să aducă în noile echipe o serie de agenți de vânzări în județul Harghita și oferă un salariu destul de mare pentru cei care vor accepta acest post. Mai mult, în afară de salariu se oferă și un pachet de beneficii atractiv, mai consistent decât cel al companiilor cu care sunt în concurență directă. Banii sunt în funcție de experiență.
Ce salariu au angajații de la Julius Meinl în 2024
Salariul pentru o astfel de poziție pornește de la 960 de euro, 4.780 de lei și ajunge până la 1.060 euro, 5.277 de lei, în valoare netă. Valoarea se apropie de cea stabilită, prin lege, pentru mediul pe economie. În plus, austriecii vin și cu o serie de beneficii:
mediu de lucru plăcut, echipă dinamică;
contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;
bonusuri de performanță, bani extra la salariu;
training și suport constant;
bonuri de masă;
pachet de servicii medicale de la Regina Maria;
mașină și telefon de serviciu;
ceai și cafea din partea firmei, marca Julius Meinl.
Ce responsabilități va avea un angajat Julius Meinl
Potrivit anunțului postat pe BestJobs, pentru a te angaja la compania austriacă trebuie să îndeplinești o serie de condiții. Iată ce ți se cere, pentru a fi agent de vânzări:
studii medii, respectiv diploma de Bacalaureat;
experiență de cel puțin un an pe un post similar, eventual în HoReCa;
Permis de conducere categoria B;
abilități de comunicare și negociere la un nivel avansat;
capacitatea de a lucra singur și de a-ți gestiona timpul într-o manieră eficientă;
orientare către servicii;
curaj și curiozitate;
orientare către rezultate;
să știi să iei inițiativa.
Persoanele care vor reuși să treacă cu bine de procesul de recrutare de la Julius Meinl, vor primi o listă cu o serie de atribuții clare. Iată ce va intra în fișa postului:
îndeplinirea obiectivelor lunare;
încasarea valorii pe produsele livrate;
prospectarea permanentă a pieței, pentru a putea vedea care ar fi noi clienți din industria HoReca din Neamț și Bacău;
implementarea acordurilor cu clienții direcți;
implementarea activităților promoționale ale JM;
gestionarea stocului de materiale promoționale;
promovarea produselor companiei;
implementarea politicii firmei;
stabilirea, respectiv menținea unei bune relații cu clienții;
realizarea de rapoarte periodice privind activitatea si rezultatele de business.
Cei interesați pot trimite un CV și să aștepte să fie contactați ulterior. Departamentul de HR este cel care va oferi detalii suplimentare, mai este anunțat în postul de angajare al companiei.
Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult