Acesta are o experienta de peste 20 de
ani in domeniul comercial si in marketing, dintre care 11 ani in
industria tutunului. Si-a inceput cariera in industria muzicii, la
Virgin Retail Ltd, dupa care a fost patru ani business manager la
Worldwide Brands Incorporated (WBI), in Marea Britanie.
Charlie
Cunningham-Reid s-a alaturat JTI in 2001, ocupand diverse
pozitii la sediul central din Geneva, inclusiv managementul
brandurilor Winston, Benson & Hedges, Silk Cut, Sobranie, Glamour
si LD.
In Romania a venit in 2012, ca vice
president, fead of C&TM (Consumer & Trade Marketing),
anterior ocupand pozitia de general manager al JTI Bulgaria.
JTI a demarat afacerile in Romania in
1993, ca R.J. Reynolds, fiind una dintre primele companii
multinationale stabilite aici, cu o investitie de peste 100 milioane
euro. Anul trecut, JTI Romania a finalizat o investitie de peste 25
de milioane de euro in capacitatile de productie, care a generat
peste 125 de noi locuri de munca. Tot in 2012, a fost marita forta de
vanzari cu circa 50 de oameni. Compania are in prezent peste 1.000 de
angajati.
Cu sediul central la Geneva, in
Elvetia, JTI are operatiuni in peste 120 de tari si aproximativ
25.000 de angajati.
Foto: Vlad Ilicevici