Tinta pentru finalul anului 2010 este o cifra de afaceri de 1,5 milioane euro, fata de 800.000 euro in 2009.
In comparatie cu aceeasi perioada din 2009, numarul de cereri de programe de training precum si numarul de licitatii organizate de catre jucatori mari din piata a fost intr-o usoara crestere, publicul tinta pentru majoritatea programelor de training fiind „middle”, „senior” si top managementul, potrivit companiei.
In prima parte a anului, la cursurile Human Invest au participat peste 600 de persoane din companii care activeaza in principal in mediul telecom&IT, pharma si retail.
Cele mai solicitate programe de training au ramas in continuare cele de leadership (Leadership Situational II si Situational Self Leadership) urmate de solutiile de comunicare (DiSCoverig Self and Others) si time management (Prioritatile Conteaza). In paralel a existat si o crestere pe segmentul cumparatorilor individuali pentru cursurile oferite in regim open sau programe multi-modulare.
Principalii concurenti ai Human Invest sunt Ascendis, TMI si Trend Consult.