Banica, 27 de ani, este licentiat in informatica economica si a renuntat la IT pentru copywriting in 2002. In ultimii 6 ani a lucrat in cadrul unor agentii precum Funky Business, Mercury 360 sau Next Advertising.
Banica a contribuit la crearea imaginii unor branduri din domenii precum cel financiar, cel al bunurilor de larg consum, media, cosmetice ori auto.
El s-a alaturat Brandstalk pentru a intari echipa de creatie si pentru a prelua o parte din sarcinile suplimentare, venite odata cu imbogatirea portofoliului de clienti, au explicat oficialii companiei.
„Obiectivul lui Ciprian este de a consolida pozitia Brandstalk pe piata si de a sustine abordarea inovativa a proiectelor la care agentia lucreaza”, a spus Roxana Memetea, managing partner Brandstalk.
The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media.
Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.