Aproximativ 600.000 euro sunt destinati cursurilor de specializare, conform NewsIn.
„Campania de recrutare pe care am desfasurat-o pe parcursul anului trecut in orasele Iasi, Oradea si Bacau, unde compania are deschise centre de servicii, a avut rezultate foarte bune pentru noi. In 2007, am primit peste 4.000 de CV-uri, iar dintre cei care au aplicat, 400 de tineri s-au alaturat echipei noastre”, a declarat Roberto Montandon, directorul de dezvoltare al XL World.
Potrivit acestuia, campania de recrutare a cuprins un mix de comunicare – ATL, (spoturi audio, postere, flyere, outdoor), online, participari la manifestarile organizate de asociatiile studentesti din centre universitare si colaborari cu agentiile specializate de recrutare.
Compania are circa 1.000 de angajati in Romania. “Din afacerile companiei, pe care le estimam in 2007 la circa 6 mil. euro, doar 1% provin din servicii de outsourcing pentru companii romanesti. In 2008, tintim ca afacerile pentru companii din Romania sa atinga circa 13% din totalul veniturilor companiei”, a declarat anterior Montandon.
Piata de call center din Romania este estimata la 70 mil. euro in 2007, din care aproximativ jumatate provine din outsourcing. In urmatorii 10 ani, conform estimarilor companiei XL World, piata de call center si de externalizare a proceselor de business va creste la circa 350-500 mil. euro.
Piata de outsourcing la nivel global a fost de circa 930 mld. $ in 2006 si va atinge circa 1,43 mld. $ in 2009, conform unui studiu realizat de compania de cercetare Frost & Sullivan.
XL World ofera atat posturi pentru call center cat si pentru suport tehnic. Cele mai solicitate joburi sunt cele de operator call center telemarketing, operator call center telesales, technical support, team leader senior.
XL World a deschis pana in prezent, trei centre de servicii in Iasi, Bacau si Oradea, care ofera suport companiilor multinationale din domeniul telecomunicatiilor, financiar-bancar, media si al divertismentului.