Aceste rezultate s-au inregistrat in contextul directionarii business-ului catre un mediu centrat pe comunicare si relationare intre angajati si companii, in vederea consolidarii capacitatilor de lucru si a procesului de interactiune.
„Daca acum 10 ani, in training investeau preponderent multinationalele din industriile telecom, farmaceutica si FMCG, cele mai solicitate programe fiind orientate catre dezvoltarea abilitatilor tehnice ale angajatilor, in prezent serviciile de training sunt solicitate de aproximativ toate sectoarele de activitate din Romania, preferintele acestora fiind orientate din ce in ce mai mult catre programele soft skills cu accent pe cele de leadership”, a declarat Diana Rosetka, business unit manager AchieveGlobal Romania.
Potrivit oficialilor AchieveGlobal Romania, in prezent, circa 65% dintre clientii companiei apeleaza la programele de training centrate pe leadership si dezvoltare a abilitatilor interpersonale. Acest tip de traininguri contribuie cu 50% la veniturile totale inregistrate de AchieveGlobal pe piata din Romania.
Compania AchieveGlobal este prezenta pe piata locala de mai bine de 10 ani, si ofera solutii integrate de training, analize organizationale, coaching si masurarea rezultatelor pentru programele implementate.
Cifra de afaceri inregistrata de companie in 2006 a fost de 1,1 milioane euro, in crestere cu 41% fata de anul 2005. Pentru 2007, oficialii estimeaza o cifra de afaceri de 1,4 milioane euro, cresterea fiind influentata de diversificarea gamei de programe de training oferite companiilor, precum si de evolutia in ansamblu a pietei de training din Romania.
Prezenta in 42 de tari, AchieveGlobal activeaza in Romania din 1997, in prezent fiind una dintre diviziile holdingului United Business Development (UBD). In ultimii 4 ani, AchieveGlobal Romania a inregistrat anual o crestere de peste 60% a cifrei de afaceri si de peste 12% a profitului operational. Printre clientii companiei se numara Orange, Vodafone, Raiffeisen Bank, ABN AMRO, Piraeus Bank, GSK, Roche, Metro, Bricostore, Siemens, JTI, Eurisko, Alstom Power.
UBD este un holding cu actionariat american, structurat in divizii specializate pe arii specifice de expertiza, care isi concentreaza activitatea in Europa Centrala si de Est pe doua directii, solutii de dezvoltare profesionala a capitalului uman si solutii de optimizare a proceselor si sistemelor organizationale.
UBD opereaza in prezent cu 3 divizii in Romania, AchieveGlobal,
KTsi 4HR.
AchieveGlobal Romania are ca activitate conceperea si implementarea solutiilor de training pentru angajatii companiilor din Romania care doresc sa-si imbunatateasca tehnicile de comunicare cu clientii.
Kepner-Tregoe asigura servicii de consultanta si instruire pentru organizatii la nivel mondial.
4HR este o noua divizie United Business Development in Romania, lansata in 2007.