Agentia OMD Romania a trecut printr-un proces de restructurare si consolidare a echipei inca de la demisia Ruxandrei Stefan – fost managing director al agentiei – la sfarsitul lunii ianuarie a acestui an.
Cristian Mucichescu, actualul managing director al agentiei, a preluat functia de la Stefan, care in februarie a plecat pe functia de new business director la Media Direction, ultimul loc de munca a lui Mucichescu.
Astfel, la 4 luni dupa demisia lui Stefan, oficialii agentiei anunta finalizarea procesului de consolidare si venirea a 10 noi membri: Albert Borbely, Alexandra Zidaru, Alina Agapie, Andreea Dobrescu, Catalina Constantinescu, Doina Porumb, Dragos Eustafievici, Emil Zamfir, Ioana Georgescu si Simona Ene.
„Am format in OMD o echipa de profesionisti, pe unii dintre ei ii cunosc fie pentru ca am lucrat direct cu ei, fie pentru ca am colaborat punctual pe anumite proiecte, iar pe unii ii stiu dupa reputatia pe care o au in piata de media locala”, a spus Cristian Mucichescu, managing director al OMD Romania.
Albert Borbely – client service director
Cu aproape 7 ani de experienta in publicitate, si-a inceput cariera ca research project manager in cadrul agentiei Graffiti BBDO. Intre 2003 si 2007 a facut parte din echipa Initiative Media, unde a ocupat postul de strategic planner, iar ultimul post a fost cel de senior media manager la Media Direction. Borbely a lucrat pentru clienti precum Wrigley, Berlin Chemie, Chio Chips, GSK, Tchibo si Beiersdorf.
Alexandra Zidaru – media planner
Lucreaza in publicitate de aproape doi ani, iar inainte de venirea la OMD a fost media planner la Media Direction. Zidaru a lucrat pentru clienti precum Supreme (Ulpio, Primola, Novatini), Generali, Berlin Chemie (Prostamol, Lioton Gel, Fastum Gel), Blue Air, Papillon sau Billa.
Alina Agapie – print media buyer
Agapie si-a inceput cariera in publicitate in 2003, in cadrul Express Media Group, in 2005 s-a angajat la Trend Communication, unde a fost strategic media planner&buyer, iar cateva luni mai tarziu, tot in 2005, a intrat in echipa Babel Communications ca media buyer. Agapie a lucrat pentru clienti precum Henkel, Banca Romaneasca, Allianz Tiriac sau Billa.
Andreea Dobrescu – media planner
Dobrescu lucreaza in publicitate din 2006, cand si-a inceput cariera la Initiative Media, iar din 2007 a lucrat pentru Media Direction, ocupand postul de Media Planner. Aceasta a lucrat pentru clienti precum Wrigley (Orbit, Orbit Professional, Winterfresh, Airwaves, Juicy fruit, Hubba Bubba, Solano), Berlin Chemie (Lioton, Prostamol), Mol, Carrefour, Pernod Ricard sau PriceWaterhouseCoopers.
Catalina Constantinescu – media planner
Are patru ani de experienta in publicitate, iar ultima pozitie ocupata inainte de venirea la OMD este cea de media planner in cadrul Media Direction. Constantinescu a lucrat pentru clienti precum PepsiCO, Wrigley, Alianz Tiriac sau Banca Romaneasca.
Doina Porumb – media planner
Porumb si-a inceput cariera in 2005 in cadrul agentiei Ogilvy&Mather, in 2007 a intrat in echipa agentiei Mindshare Media unde a ocupat functia de media planner. Aceasta a lucrat pentru clienti precum Unilever, SAP, Canah, EMCO sau Trust LF International Distilleries.
Dragos Eustafievici – senior media manager
Eustafievici si-a inceput cariera in publicitate in urma cu aproape 6 ani ca si TV planner/buyer in cadrul agentiei McCann Erickson. Intre 2004 si 2007 a lucrat la Media Insight, iar inainte de OMD a fost senior media manager in cadrul agentiei Bigger Group. Eustafievici a lucrat pentru clienti precum Beiersdorf AG, Banc Post (Fond de pensii), Germanos, URBB, Michelin (Romania, Bulgaria, Croatia, Serbia), Coty (Romania, Bulgaria), Orkla Foods sau Volvo.
Emil Zamfir – media researcher
Si-a inceput cariera de media researcher in 2006, la International Media Shop si a continuat din 2007 la Media Direction. Zamfir a mai lucrat la Alfacont, in cadrul departamentului de Client Service. Printre clientii pentru care a lucrat Zamfir se numara QAB, Star Foods, Master Foods, Supreme, Dr. Oetker, Wrigley, Otp Bank, Mobexpert, International Leasing, Cora si Auchan.
Ioana Georgescu – group client service director si coordonator al activitatilor de print media-buying
Aceasta are o experienta de aproape cinci ani in industria de publicitate, iar ultima pozitie ocupata este cea de new business director in cadrul Bigger Group. Georgescu a mai lucrat la MediaCom unde a fost media coordinator al clientului Romtelecom.
Simona Ene – senior media manager
Ene lucreaza de aproximativ 13 ani in publicitate. 9 ani a fost media director la International Media Shop, iar din 2007 a lucrat in cadrul Media Investment Communication, unde a ocupat pozitia de senior media manager. Aceasta a lucrat pentru clienti precum Colgate, Ericsson, Cris-Tim, OTP Bank, Intersnack, Toshiba sau Distrigaz Sud.
Omnicom Media Group Romania, entitate detinuta 100% de Omnicom Group, are ca actionariat agentiile de publicitate DDB Bucharest (50%) si TBWA/Merlin Bucharest (50%) si are in portofoliul sau 2 agentii de media full service: OMD Romania si PHD Romania (in curs de lansare).
Omnicom Media Group (OMG) este Divizia de servicii media a Omnicom Group Inc., lider mondial in industria de marketing si comunicare, avand in portofoliu peste 5000 de clienti in mai mult de 100 de tari. Omnicom Media Group include retelele internationale de agentii de servicii complete de media OMD, PHD si Prometheus precum si alte companii de servicii specializate de media.
Resurse suplimentare:
–Stire despre plecarea Ruxandrei Stefan de la OMD la Media Direction
–Stire despre investirea in functie a noului managing director OMD, Cristian Mucichescu
–Doi noi membri in echipa OMD Romania
–OMD l-a adus pe trainerul Mike Stapelfeld pentru consolidarea echipei de client-service