Adrian Simionescu este un fost jucător de fotbal profesionist, iar în prezent activează în liga mare din business. El spune că experienţele acumulate în viaţa sa de fotbalist îi conferă importante atribute pentru activitatea sa din sfera de business, potrivit Business Magazin.
La doar 25 de ani, după o întreagă carieră sportivă în Franţa şi un episod medical care l-a scos pe tuşă mai mult de un an, a schimbat complet macazul.
„Dacă m-ai fi întrebat, când eram copil, cum cred că va arăta viaţa la maturitate, aş fi spus, fără niciun dubiu, că totul se va învârti în jurul fotbalului. Dorinţa de la reuşi şi de a ieşi învingător m-a însoţit mereu şi m-a definit, alături de o competitivitate acerbă.
Selecţia la echipa mare a clubului Rapid Bucureşti mi-a adus mândrie şi recunoaştere, la vremea respectivă (aveam 18 ani), deci cu atât mai mult credeam că viitorul se va învârti în jurul mingii de fotbal. Mai apoi, la 25 de ani, după o întreagă aventură sportivă în Franţa şi un episod medical care m-a scos pe tuşă mai mult de un an, am schimbat complet macazul. Am intrat în vânzări, iniţial în zona de mass market, iar mai apoi, după aproximativ cinci ani, am cunoscut luxul, devenind manager pentru brandul La Prairie.
Pentru că şansa şi oportunităţile mi-au fost alături, am avut o experienţă de trei ani alături de L’Oreal (divizia lux), pentru ca mai apoi, în 2013, să mă alătur echipei Estee Lauder România. Am descoperit o echipă minunată, alături de care am reuşit – împreună – o evoluţie spectaculoasă, atât din punctul de vedere al cifrei de afaceri, cât şi din punctul de vedere al expansiunii şi structurii.”, povestește acesta.
Ai mai putea citi și: Profituri record pentru băncile din România în 2023. Ce active controlează acum cele mai mari 10 instituții bancare
Adrian Simionescu a început să joace fotbal încă din clasa a IV-a, iar acest sport a fost prima sa dragoste, transformând un simplu hobby într-o adevărată carieră.
„Fotbalul a fost prima dragoste, în materie de sport. Capitol început prin clasa a IV-a, iniţial a fost o dorinţă ca urmare a faptului că echipa naţională de fotbal a României înregistra performanţe notabile. Pe măsură ce am descoperit acest sport, m-am îndrăgostit iremediabil. Atât de intens încât visam şi respiram fotbal, cu atât mai mult cu cât eram mândru că ajunsesem să practic la nivel profesionist”, mărturisește el.
Întrebat ce corespondenţe există între acest sport şi afaceri, Adrian Simionescu a răspuns:
„Spiritul de echipă şi competitivitatea sunt două dintre atributele sporturilor de echipă. Ceea ce am experimentat în fotbal de-a lungul anilor mi-a oferit o rezilienţă în faţa provocărilor pe care le-am descoperit în postura de manager.”
În ceea ce privește evoluţia pieţei de cosmetică selectivă, Adrian Simionescu declară că:
„Un moment importan a fost şi va rămâne perioada pandemiei. Consumatorii au migrat mult spre online, criteriile după care şi-au ales produsele din coşul de cumpărături au suferit şi ele modificări, astfel că s-a produs o schimbare notabilă”.
Pe de altă parte, constată că în ultima perioadă, trendul este de reîntoarcere către magazinele offline, unde primează interacţiunea cu specialistul şi serviciile de consiliere personalizate.
„Ceea ce se traduce într-o evoluţie pozitivă faţă de anii precedenţi. Echipa Estée Lauder România numară în prezent peste 200 de angajaţi, în toată ţara, fără fluctuaţii notabile, alături de care am reuşit să menţinem un trend pozitiv al cifrei de afaceri cu creşteri anuale”, afirmă Adrian Simionescu, fără a da alte detalii.
Adrian Simionescu susține cu tărie că experienţele sale din fotbal de-a lungul anilor i-au oferit o rezilienţă în faţa provocărilor pe care le-a descoperit în postura de manager.