Alexandra Dinovici ocupă, în prezent, funcția de Director General al Glovo România, unde aduce o bogată experienţă şi abilităţi în domeniul financiar, management de proiect, dezvoltare de afaceri şi marketing. Ca pregătire universitară, executiva a urmat cursurile International University din Germania, fiind licenţiată în Marketing şi Comunicare Corporativă, potrivit datelor disponibile pe profilul său de LinkedIn, conform Business Magazin.
Tânăra şi-a construit cariera în industrii variate, schimbând o serie de roluri în echipele HP România, Oracle, IBM, Danone, Essity şi, anterior Glovo, Reckitt Benckiser, conform aceleiaşi surse. În Glovo a început pe postul de commercial director, din care a fost avansată în cel actual în primăvara acestui an. Ea spune că se orientează către date, abordând în mod holistic comerţul rapid şi dezvoltarea afacerilor, şi îşi descrie stilul de leadership ca fiind caracterizat de un puternic accent pus pe echipă, colaborare şi inovaţie.
Te-ar putea interesa și: O firma românească a bătut palma cu Zabka, gigantul polonez care valorează 3,4 miliarde de euro. La cât se ridică tranzacția
În rețeaua internațională a Glovo, care cuprinde 25 de țări, România ocupă locul doi ca număr de comenzi și locul al treilea după valoarea acestora, după Spania și Italia. În cei cinci ani de activitate din România, platforma a depășit pragul de 66 milioane de comenzi și peste 12.000 de locații partenere active, conform Economica.net.
Cea mai scumpă comandă înregistrată pe Glovo îi revine unui utilizator care a comandat produse de la supermarket în valoare de aproximativ 12.000 de euro.
Anul trecut, flota parteneră a companiei număra peste 6.500 de curieri activi care livrau prin intermediul platformei. Cel mai utilizat mijloc de transport este mașina, urmat de bicicletă și scuter. Recordul pentru cele mai multe comenzi livrate îi revine unui curier din care a onorat aproape 34.000 de comenzi de-a lungul celor 5 ani. Din cei 6.500 de curieri, 10% sunt străini.
Când a fost întrebată care este nivelul investițiilor totale pe care Glovo le-a realizat în România, Dinovici a răspuns că au fost „masive”, fără să ofere o valoare absolută, însă a precizat că tot profitul câștigat a fost reinvestit.
„Nu am avut neapărat un focus pe a face niște bani și a-i trimite către un grup sau altul, ci mai degrabă de a folosi tot ceea ce facem pentru a ne extinde. Dar investițiile sunt continue în tehnologie, în angajați, în clădirea în care lucrăm, mai ales că urmează să ne extindem.
Avem ambiția de a crea în România un jucător foarte puternic, dar și angajator foarte responsabil și atrăgător, iar această ambiție a fost susținută de investiții”, povestea ea.