„Pentru furnizorii de training cu o buna reputatie care si-au adaptat oferta de cursuri la realitatile pietei, 2010 ar putea fi anul in care sa inregistreze cresteri”, a declarat Oana Scarlat, director de marketing Exec-Edu.
„Dupa ce in 2009, companiile client au inghetat bugetele de training si si-au redefinit strategia pentru a supravietui crizei, acum vine timpul sa apeleze la programe de pregatire pentru dezvoltarea noilor competente”, a adaugat Scarlat.
Potrivit reprezentantilor Exec-Edu, in anul de studii 2009-2010, in topul solicitarilor s-au aflat cursurile de managementul proiectelor, unde cererea s-a triplat fata de anul anterior.
Pana in prezent, numarul total al persoanelor care au urmat cursurile Exec-Edu este de 7.000, acestia fiind parte a aproximativ 2000 de companii client.
Cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro, cifrele pentru 2009 urmand sa fie furnizate in cateva luni.