Cifrele sunt estimative, pentru ca nu s-a facut un calcul exact pana in prezent, a precizat Gosu.
„Nu este ceea ce ne propusesem la sfarsit de 2008, dar este mult mai bine decat ne asteptam la inceputul anului”, a spus acesta.
La sfarsitul anului trecut, Ascendis a raportat o cifra de afaceri de 4,3 milioane de euro, in crestere cu peste 40% fata de 2007.
Pentru 2010, reprezentantul companiei nu a facut estimari, limitandu-se la a spune ca „semnele internationale de revenire a economiei care au aparut in tarile dezvoltate ne dau sperante pentru un an mai bun”.
In ceea ce priveste evolutia pietei de training in acest an, Gosu estimeaza o scadere de 50-60%, ajungand astfel la nivel din 2005-2006.
Aceasta scadere este asteptata in conditiile in care reducerea sau chiar taierea bugetelor de training s-a aflat printre primele masuri pe care companiile le-au luat in vederea dimunuarii cheltuielilor, in contextul crizei economice.
In 2008, valoarea pietei de training din Romania era estimata la 30-35 de milioane de euro.