„In 2007 valoarea fluctuatiei de personal a depasit 30 de procente, fenomen explicabil atat prin situatia existenta pe piata muncii, cat si prin schimbarile care au avut loc in interiorul organizatiei. Valoarea atinsa nu ne-a dat motive de ingrijorare, cu toate acestea am considerat necesar adoptarea unui plan coerent care sa conduca la reducerea valorii acestui indicator”, au afirmat oficialii companiei.
Potrivit acestora, in prezent compania are un numar de 97 de angajati, dar si 4 posturi vacante.
„Pe parcursul anului 2008 am adoptat o politica de crestere a productivitatii, mentinand numarul de angajati constant, in jurul a 100 si reusind in aceste conditii sa crestem valoarea cifrei de afaceri cu 20%”, au spus reprezentantii Euroweb, precizand ca in 2009 se va continua politica adoptata in 2008, avand ca obiectiv eficientizarea proceselor interne si cresterea productivitatii.
„Putem asadar sa spunem ca nu exista planuri de crestere spectaculoasa a numarului de angajati, ci ne propunem pastrarea si consolidarea actualei echipe. Euroweb nu a fost afectata pana in momentul de fata de contextual economic marcat de criza, astfel incat nu luam in calcul posibilitatea disponibilizarilor pentru anul care urmeaza”, au precizat oficialii operatorului.
Conform declaratiilor Euroweb, 2007 a fost anul care a marcat inceperea consolidarii unei politici concrete de resurse umane in companie, rezultatele fiind vizibile anul acesta, cand bugetul de training a crescut cu 300% fata de 2007.
Reprezentantii Euroweb sustin ca nu pot indica valoarea bugetului de training alocat anul precedent, sustinand ca o raportare in cifre la perioada respectiva, cand instruirea personalului nu se facea in mod coerent, in corelatie cu nevoile individuale ale angajatilor, si ale organizatiei, nu ofera o radiografie exacta a situatiei.
„Important din punctul nostru de vedere este faptul ca in momentul de fata Euroweb se afla in topul companiilor din Romania daca luam in consideratie valoarea bugetului de training pe angajat. Pentru 2009 ne propunem sa mentinem valoarea constanta a bugetului, considerand in continuare ca investitia in angajati aduce un plus de valoarea produselor si serviciilor pe care le oferim”, au adaugat oficialii companiei.
Euroweb Romania este unul dintre jucatorii importanti ai pietei de telecomunicatii din Romania. Incepand cu anul 2005, actionarul principal al Euroweb Romania S.A. este Invitel Rt.
Compania Invitel Rt. face parte din grupul Hungarian Telephone and Cable Corp., grup care detine cea mai mare infrastructura alternativa proprie din Sud-Estul Europei. HTCC reuneste brand-urile Invitel, Memorex AG si Euroweb. Hungarian Telephone and Cable Corp. este cotata la bursa americana.