Denumit AD/01, noul centru de servicii va juca un rol esenţial în consolidarea capacităţilor Ahold Delhaize în segmentul digital, de date şi tehnologie. Astfel, va continua procesul de digitalizare.
Delhaize a început deja procesul de recrutare şi se va concentra mai ales pe piaţa românească. Se știe că în țara noastră există cea mai mare concentrație de talente tehnice din Europa, potrivit comunicatului transmis de grup, fiind și motivul pentru care s-a decis o atenție mai mare asupra pieței naționale.
Echipele selectate de la Bucureşti vor lucra la proiecte IT de dezvoltare web şi aplicaţii, dar şi la proiecte strategice în eCommerce, Infra, Date, Fidelizare, Core Retail şi multe altele.
„Marile noastre branduri locale se străduiesc să creeze cea mai bună experienţă locală de cumpărare. Ca parte a ambiţiilor noastre tehnologice, ne concentrăm pe oferirea unor experienţe digitale perfecte, fie că este vorba de experienţe în magazin, la casele de marcat sau în zonele din spatele scenei. Odată cu nevoile în evoluţie ale clienţilor noştri apar noi provocări, motiv pentru care creăm AD/01. Acest studio tehnologic va reuni specialişti pentru dezvoltarea de inovaţii care să servească oamenilor de azi şi de mâine şi să deservească toate mărcile noastre europene. În acest fel, investim şi pe piaţa din România, unde operăm deja prin brandul nostru local Mega Image”, a declarat Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia.
Ahold Delhaize a preluat anul trecut reţeaua Profi în România de la fondul de investiţii MidEuropa Partners. Tranzacţia este estimată la 1,3 mld. euro (pre IFRS), cea mai mare din istoria retailului autohton, şi urmează să fie finalizată în cursul anului 2024. Rețeaua de magazine Profi are 1.650 de unități în țară comparativ cu Mega Image, care are circa 1.000 de unităţi. Ca cifră de afaceri, cei doi retaileri însumau o cifră de afaceri de 20,3 mld. lei în 2022.