Bugetul de 1 milion de euro pentru dezvoltarea angajatilor vizeaza progresul si evolutia acestora, prin programe de leadership si management, sau prin programe specifice de comunicare, prezentare si negociere, management al timpului si prioritatilor, marketing, limbi straine, dar si cursuri tehnice.
„In ultimii 5 ani, sumele alocate programelor de training si dezvoltare au crescut progresiv, situandu-se in 2008 la un nivel de aproape 1 milion euro”, a declarat Markus Wirth, director general al Holcim Romania.
Pentru 2008, Holcim Romania estimeaza ca va avea circa 100 de posturi deschise, in toate domeniile, in special in cel tehnic, dar si financiar, vanzari si marketing, compania intentioneaza sa atraga in special candidati tineri.
Grupul Holcim, furnizor de ciment si agregate (piatra, nisip si pietris), precum si betoane si asfalt, este prezent in peste 70 de tari, pe toate continentele, si are aproximativ 90.000 de angajati.
Holcim Romania detine, in prezent, 3 fabrici de ciment in Turda, Campulung si Alesd, 16 statii ecologice de betoane si 5 statii de agregate si are aproximativ 1.400 angajati.