1. Afla ce vrei cu adevarat
Inainte de a lua orice decizie legata de cariera, ar trebui sa te intrebi ce vrei cu adevarat de la viata profesionala. Realizeaza ceea ce este
important pentru tine, ce anume te face sa te simti implinit. Pasiunea pentru
ceea ce faci poate fi un factor cheie atat in cazul unei promovari, cat si a
unei schimbari de job.
2.Omoara
stresul de la birou
Daca nu
esti dispus sa iti schimbi job-ul in aceasta perioada, dar in acelasi timp
simti ca nu mai poti face fata, poti sa iti stabilesti cateva reguli care te
vor mai elibera de munca mult prea multa. Spre exemplu, incearca sa iti faci tot timpul o lista cu ce ai
de facut, eventual in functie de
prioritati.
3.
Identifica calitatile care te diferentiaza
Toata
lumea are diplome, spirit de echipa si dorinta de munca. Este important ca
atunci cand iti doresti sa iti schimbi job-ul sau sa promovezi sa iti prezinti calitatile care ar
putea sa te diferentieze.
4.
Stabileste daca este vremea de schimbare.
Daca esti
nemultumit la job este vital sa stabilesti cauza nemultumirii inainte de a lua
o decizie. Este posibil ca aceasta sa poate fi lesne inlaturata si sa nu fie
nevoie sa pleci.
4.
Cauta job dupa un plan solid
Daca
totusi ceea ce te nemultumeste nu are rezolvare atunci fa un plan dupa care sa
iti cauti un job. Este important sa analizezi bine piata muncii si sa nu
accepti prima oferta care apare. Organizeaza-ti timpul si contactele astfel
incat cautarea sa fie cat mai productiva si sa te alegi cu jobul dorit si nu
doar cu un job oarecare.
Sursa: Carrer Services si Carrer Builder.