„In aceste actiuni, angajatii ajung sa vada anumite parti ale colegilor la care nu au acces in mod obisnuit”, spune Doina Cavache. In plus, voluntariatul corporativ se bazeaza si pe munca de echipa si ajunge sa implice si persoane din companie care nu participa efectiv la actiuni.
Kraft Foods a organizat in acest an cel mai mare eveniment de voluntariat corporativ din istoria companiei. 14.000 de angajati au participat la actiunile organizate de companie, la nivel global. Pe piata locala au fost 88 de voluntari, de 3 ori mai multi decat anul trecut.
Voluntariatul corporativ este o practica des intalnita in marile companii de pe plan local din toate domeniile de activitate. Unul dintre cele mai recente astfel de programe a avut loc in cadrul unui proiect de mentorat pentru liceeni denumit Engage. In acest proiect mai multe companii printre care Orange si CitiBank au colaborat pentru a-i indruma pe tineri in alegerea unei profesii.
Proiectele cele mai frecvente de voluntariat corporativ au loc fie la nivel de donatii si ajutoare, fie in zona de ecologie.