Compania se asteapta la circa 240 de participanti la acest curs pe parcursul anului 2008, iar taxa de participare este de 830 de euro de persoana. Acest lucru ar ridica incasarile doar de pe urma cursului „MBA in 10 zile” la circa 200.000 euro, adica aproape 30% din veniturile totale pe 2008, estimate de catre companie la 700.000 euro.
„In programele de training s-au investit pana acum peste 100.000 euro, directiile principale de investitie fiind selectia trainerilor romani si instruirea acestora alaturi de colegi din Austria, traducerea, adaptarea si realizarea suporturilor de curs si localizarea resurselor puse la dispozitie pentru intreg grupul, site, aplicatie de administrare on-line, aplicatie de e-learning”, a explicat Dimitriu.
„In cursul anului 2008 vom organiza traininguri ‘MBA in 10 zile’, pentru cursanti individuali, nu din cadrul companiilor, pentru 16 grupe a cate 15 oameni, un total de aproximativ 240 cursanti. Din primavara lui 2008, trainingul MBA in 10 zile va fi promovat si ca un curs in-house pentru companiile care doresc sa-si instruiasca angajatii, facand parte din middle sau top management”, a declarat pentru DailyBusiness Matei Dimitriu, director general al Wifi Romania.
„MBA in 10 zile” a fost lansat pentru prima oara pe 26 octombrie 2007 in Romania. Programul a fost conceput de catre echipa Euroaptitudini-Wifi din Romania, iar ideea acestui curs a plecat de la cartea omonima a autorului american Steven Silbiger.
In cadrul cursului, participantii sunt familiarizati cu domenii ca marketing, etica afacerilor, contabilitatea, comportament organizational, analiza cantitativa, finante, operatiuni, economie, strategie, fiind „practic o selectie de 10 cursuri reunite sub un singur brand”, au explicat oficialii Wifi.
Cursul este sustinut de manageri cu experienta, cum ar fi Octavian Baltac, pe marketing si strategie, Claudiu Muscalu, pe contabilitate si operatiuni, Marian Grajdan, analiza cantitativa, Loredana Manolache, mini cursuri MBA si Costel Slave, finante.
La sfarsitul cursului, participantii intocmesc un plan de afaceri care este prezentat in ultima zi a cursului, iar certificatul obtinut la finalizarea cursului este eliberat de catre Wifi Romania- Euroaptitudini.
Printre participantii de pana acum la cursul MBA in 10 zile s-au numarat manageri din companii multinationale sau romanesti, printre care Transelectrica, Posta Romana, Vincon Vrancea, Munplast, Monetaria Statului, Consiliul Superior al Magistraturii, Juki Romania, Ecdl romania, Byl Mottors, Avus International.
„MBA in 10 zile” se desfasoara in Bucuresti, Timisoara, Craiova, Iasi, Brasov.
Wifi este o organizatie de training vocational, parte din Camera Economica Federala a Austriei. Wifi are sedii in Ungaria, Polonia, Croatia, Slovacia si Romania.