In noua sa functie,
Nicolaescu va fi responsabil de definirea si implementarea
strategiilor de marketing si comunicare, alaturi de coordonarea
activitatilor de comunicare directa cu consumatorii si activitatile
de relatii publice.
Cu o experienta
profesionala de peste 15 ani in marketing si comunicare, Adrian
Nicolaescu a ocupat in ultimii 6 ani functia de director executiv de
marketing in cadrul Caroli Foods Group, unde a coordonat activitatile
de marketing si comunicare corporate si de brand.
Nicolaescu a fost
implicat direct in activitati de crestere a performantei de brand, de
dezvoltare si organizare de campanii pentru consumatori, dezvoltarea
de noi produse si rebranding, crearea de portofolii de strategie si
category management.
Absolvent
al Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de
Management, a mai activat in cadrul unor companiile Devin Bulgaria,
Red Bull Romania – Bulgaria – Albania, Unilever – Knorr si
Beiersdorf – Nivea, unde a detinut diverse functii in
departamentele de marketing.
Fondat in 1995, Mega
Image are o retea ce cuprinde in prezent 296 magazine in Bucuresti,
Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din
tara, sub marcile Mega Image (168), Shop&Go (127), AB Cool Food
(1). Lantul face parte din Delhaize Group,
retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza in
prezent pe trei continente.