Cu o experienta de peste 20 de ani in
domeniu,Mihaela Ungar s-a alaturat echipei Rompetrol in contextul in
care strategia grupului in urmatorii cinci ani vizeaza dezvoltarea
activitatii de retail si dezvoltarea diviziei internationale a
KazMunayGas – compania nationala de petrol si si gaze din Kazakhstan
si unicul actionar al Grupului Rompetrol.
Ea si-a inceput
cariera in 1992, la Colgate – Palmolive, ocupand initial functia de
manager produs Oral Care Romania, avansand
ulterior in pozitii precum marketing manager Romania si Republica
Moldova, marketing manager- produse de ingrijirea casei – Divizia din
America Latina si Marketing Manager Oral Care Professional Products
in Filipine.
Din 2000,
Mihaela Ungar a detinut functia de director marketing Romania si
Republica Moldova, cu rolul de a crea si implementa strategiile
comerciale si de marketing pentru marci precum Colgate, Palmolive,
Protex, Lady Speed Stick, Mennen, Ajax si Axion.
Noul director al
Departamentului Marketing si Comunicare Corporativa al Grupului
Rompetrol a contribuit la infiintarea
Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC).
Grupul Rompetrol este detinut integral
de compania nationala de petrol si gaze din Kazahstan – KazMunayGas,
fiind prezent in 12 tari si cu majoritatea activelor si operatiunilor
in Franta, Romania, Spania si Sud-Estul Europei. TRG este implicat in
activitati de rafinare, marketing si trading, dar si in explorare si
productie, servicii petroliere, EPCM, transport, etc. TRG
intentioneaza sa devina una dintre cele mai importante companii
petroliere integrate din Europa, din regiunea Marii Negre si a Marii
Mediterane. In 2012, Grupul Rompetrol a inregistrat o cifra de
afaceri de 10,8 miliarde USD.