In urma investirii in functia de new business director, pozitie ocupata anterior de Alina Damaschin, principala atributie a lui Scortea va fi identificarea oportunitatilor de business ale agentiei.
Mihai Scortea are 35 de ani, a absolvit Universitatea Romano-Americana, sectia Management-Marketing si are o experienta de peste 10 ani in publicitate. Scortea a a ales sa lucreze in domeniu deoarece, in opinia sa, publicitatea ofera foarte multe posibilitati de a interactiona cu diverse medii de afaceri si industrii.
Noul new business director al Saatchi&Saatchi si-a inceput cariera ca account executive la Public, in 2001 a devenit account director la Notorious Advertising iar apoi a ocupat pozitia de new business manager in cadrul aceleasi agentii. Scortea a mai detinut functiile de business development manager la Mercury 360 si marketing manager la Cristalex. Sortea a lucrat pentru: Nestle, Peugeot, British Airways, Renault Romania, L’Oreal, Nike, Telemobil, Perfetti, Biofarm, Nike si Beiersdorf.