Dintre cei care vor trimite aplicatiile, vor fi selectati, de catre Nestle, 24 de participanti pentru etapa finala. Aceasta consta intr-o simulare de afaceri de 3 zile si interviuri cu top managementul companiei. La finalul acestei a doua etape, vor fi alesi 6 dintre candidati, care vor deveni management trainees in cadrul companiei.
Ei vor parcurge o perioada de munca si training de cateva luni in interiorul companiei, pe durata careia vor lucra in departamente precum marketing, vanzari, logistica, financiar si productie, inclusiv la fabrica de la Timisoara.
Nestle este unul dintre cei mai importanti activanti din industria alimentara, in lume. Printre marcile pe care le produce compania se numara Nescafe, Maggi, Joe, Kit Kat si cerealele Nestle.
In prezent, in Romania, Nestle are peste 650 de angajati in sediul din Bucuresti si in fabrica din Timisoara. Cifra de afaceri a companiei in Romania s-a ridicat anul trecut la 150 milioane de euro, cu 30% mai mult decat in 2006.