Analistul media Iulian Comanescu scrie pe blogul sau despre plecarea lui Marcovici la Graffiti ca sef pe tot grupul – care contine agentiile Media Direction, Graffiti, Proximity, Pleon si CuponPro.
Contactati de catre DailyBusiness, oficialii Prima TV au confirmat plecarea lui Marcovici din grup, insa nu au oferit informatii referitoare la urmatorul post al acesteia.
Grupul Graffiti nu a confirmat dar nici nu a infirmat informatia conform careia Marcovici va prelua functia de director pe grup, insa au spus ca vor emite o informare publica, in aces sens, in cursul zilei de vineri.
Plecarea lui Marcovici de la conducerea diviziei de radio a SBS – retea din care fac parte Kiss FM, Magic FM si One FM – apare in contextul in care Cristoph Buerge, CEO-ul SBS in Romania, a parasit compania, inlocuit de Mihaela Dumitru.
Conform lui Comanescu, Florin Ciobica – fost deputy general manager la SBS/Radio – va veni in locul lui Marcovici la conducerea radiourilor SBS.
Graffiti BBDO Romania face parte din grupul Omnicom, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, care cuprinde retelele TBWA, OMD si BBDO.
Acesta este prezent in Romania prin agentiile Graffiti BBDO, TBWA\Merlin si DDB Bucharest.
Update 14:07:
In comunicatul de presa transmis vineri la pranz de catre Grupul BBDO Romania, este confirmata venirea lui Marcovici, din iunie, la conducerea grupului in functia de CEO.
Marcovici are 16 ani de experienta in industria de media si advertising, iar in noua functia aceasta va coordona intreaga activitate a Grupului BBDO Romania.
Marcovici a condus sase ani divizia de radio a SBS Broadcasting Media (formata din Kiss FM, Magic FM, One FM si Kiss TV).
Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului.