1.Capacitate de autoevaluare.
Un manager de secol 21 trebuie sa-si faca un obicei din a-si analiza atitudinea, motivatiile, credintele si propriile actiuni, si sa descopere in ce masura nu este el la originea unor eventuale rezultate proaste sau probleme ale companiei.
2. Grija pentru societate. Managerul trebuie sa priveasca dincolo de rezultatele imediate ale afacerii, care se traduc de obicei prin vanzari si profit. El trebuie sa fie constient de efectele pe care activitatea companiei le are in societate, sa aiba o viziune de ansamblu, astfel incat sa gaseasca un echilibru intre bunastarea individuala si cea a grupului.
3. Capacitatea de a gestiona diferente culturale. Globalizarea aduce fata in fata oameni foarte diferiti. Un manager bun trebuie sa stie sa identifice si sa gestioneze diferente legate de sex, rasa, varsta, cultura si chiar stiluri de a lucra.
4. Spirit inovativ. Un manager de secol 21 trebuie nu numai sa vina cu idei noi pe care sa aiba capacitatea de a le implementa, ci si sa-i determine pe ceilalti angajati sa faca acelasi lucru.
5. Receptiv la starea de spirit a angajatilor. Emotiile, trairile interioare ale angajatilor sunt foarte importante pentru productivitatea muncii. Tocmai de aceea, managerul trebuie sa fie atent la aceste aspecte si sa stie cum sa-si motiveze subalternii.
6. Bun business man. Capacitatea de crea si implementa planuri si de a lua decizii bune.
Acheieve Global este o companie internationala de formare profesionala care are peste 1.800 de angajati si este prezenta in peste 40 de tari, inclusiv in Romania.