Sergiu Mititelu va
deveni coordonatorul unui proiect international de importanta
strategica pentru marca Hochland, fiind promovat intr-o pozitie noua
in cadrul grupului Hochland SE.
Mititelu are o
experienta de 14 ani in filiala din Romania a grupului Hochland, unde
a ocupat mai intai functia de director de marketing si vanzari, iar
din iunie 2006 pe cea de director general. A urmat numeroase cursuri
si traininguri de marketing, management si leadership, iar in
perioada 2000-2002 a absolvit cursurile unui program Executive MBA
Asebuss.
Sorin Timus face
parte din echipa Hochland Romania din anul 2004 si a acumulat
experienta din pozitia de director de vanzari si ulterior in rolul
sau de director general adjunct, preluat in luna martie a acestui an.
Sorin Timus este de asemenea absolventul unui program Executive MBA
WU Executive Academy – Vienna University of Economics and Business.
Grupul german
Hochland, prezent in toate segmentele principale din piata
branzeturilor, are o traditie de peste 85 de ani de activitate.
Hochland este o afacere de familie ajunsa la a patra generatie.
Compania numara 12 unitati de productie in 7 tari: Germania, Franta,
Spania, Polonia, Romania, Rusia, Iran, si circa 4.300 de angajati.
Marca Hochland este
prezenta in Romania de 20 de ani. Filiala locala a fost deschisa in
anul 1998, iar in prezent numara 350 de angajati in doua fabrici,
aflate la Sighisoara si la Sovata. Portofoliul Hochland Romania
include mai multe sortimente, de la branza topita la cascaval, cedar,
creme de branza, telemea de vaca, de capr
a
si de oaie, branzeturi proaspete, branzeturi rase sau sortimente
traditionale romanesti, cum ar fi branza de burduf.
Potrivit datelor
publicate la Miniterul de Finante, Hochland Romania si-a mentinut
cifra de afaceri in 2012 la 197,44 milioane de lei, in timp ce
profitul net s-a redus la 6 milioane de lei, fata de 8 milioane de lei in
2011.