CV-ul este cel mai important instrument de marketing pe care il are cineva care isi cauta de lucru, motiv pentru care daca nu reflecta activitatea la zi, acesta isi rateaza scopul.
Pentru a va asigura ca nu sunteti descalificat pentru un job inca de la prima etapa a recrutarii, CV-ul dumneavoastra trebuie „sa raspunda” afirmativ la urmatoarele patru intrebari.
Include principalele realizari profesionale?
Contine informatii relevante despre obiectivele si aspiratiile profesionale?
Arata bine?
Te provoaca sa-l citesti?
CV-ul trebuie sa cuprinda povestile de succes din activitatea dumneavoastra profesionala, care pot fi cuantificate si calificate, precum si abilitatile pe care le aveti si pe care le-ati folosit cu succes in trecut. Specialistul in resurse umane apreciaza ca cel mai bine este sa va concentrati pe activitatea din ultimii doi ani.
De asemenea, din CV trebuie sa reiasa clar care sunt viitoarele obiective profesionale.
Felul in care este scris CV-ul este, in egala masura, important. Folositi fonturi si tipuri de scriere cat mai moderne, pentru a atrage atentia.
Odata actualizat CV-ul, care de cele mai multe este postat online, operatiunea trebuie repetata in fiecare luna.