Grigorescu tine sa precizeze ca rata plecarilor voluntare din Kraft este mult inferioara mediei pietei, pe care o estimeaza in 2009 la circa 10-15%.
Rata plecarilor voluntare din companie a fost mica comparativ cu cea inregistrata pe piata si in 2008, cand media era de circa 29%, a adaugat acesta.
Planul de angajari al Kraft Romania in acest an cuprinde doar cateva posturi si inlocuirea angajatilor care vor pleca. In schimb, compania nu renunta nici in acest an la cresterile salariale din aprilie (luna in care se opereaza majorarile salariale in companie – n.r.), acordate in functie de performanta fiecarui angajat pe anul trecut.
Grigorescu sustine ca inchiderea fabricii din Brasov de anul trecut nu a fost determinata de criza, ci de o strategie globala de realocare a resurselor, care este in derulare de circa 4 ani.
Compania a continuat sa investeasca anul trecut si in training-uri pentru angajati, si in brandul de angajator. Bugetul anual de training, care nu s-a modificat, este in 2010 de circa 120.000 euro, iar in proiectele care au contribuit la mentinerea brandului de angajator s-au investit anul trecut circa 10.000 euro.