„Diferenta provine in principal din proiecte anulate pe ultima suta de metri, datorita reducerilor de bugete din ultimul trimestru al lui 2008, precum si din proiecte amanate pentru 2009”, a explicat motivele acestei diferente Mihai Prisecaru (foto), director general Roddia.
In ciuda instabilitatii financiare provocate de criza si a micsorarii bugetelor alocate de clienti pentru servicii de HR si comunicare, directorul Roddia este optimist in ceea ce priveste evolutia business-ului pe care il conduce, sustinand ca se asteapta la dublarea veniturilor pana la finalul anului.
„Piata de interactiuni si motivare non-financiara din Romania este inca la inceput, multe dintre companii orientandu-se mai degraba catre solutii pe termen scurt si mai putin catre campanii pe termene mai lungi, de 6-12 luni”, a declarat Prisecaru.
„Atingerea acestui obiectiv se bazeaza pe o nevoie reala a pietei, pe o eficienta demonstrata a uneltelor noastre si pe energia pe care ne-am propus sa o depunem in educarea pietei si demonstrarea beneficiilor pe care motivarea non-financiara le poate aduce business-urilor clientilor nostri”, a adaugat acesta.
Interactiunile si motivarea non-financiara includ o serie de evenimente specifice, conferinte, team building-uri, evenimente speciale, incentive-uri, campanii de motivare non-financiara (campanii integrate, de lunga durata care pot fi definite ca fiind un set integrat de demersuri care implica cercetare, comunicare, training, masurare si premierea performantei), si campanii de responsabilitate sociala.
Care este feedbackul clientilor fata de serviciile furnizate de Roddia, si a investitiilor in programe de acest gen?
„Fiind vorba de o piata departe a fi ajuns la maturitate, feedback-ul clientilor este diversificat. Cu clientii nostri strategici relatia este de parteneriat, ei intelegand si folosind experienta noastra de consultanti in domeniu. Unul dintre obiectivele noastre in 2009 este sa ajutam in continuare firmele sa constientizeze utilitatea in business si implicit necesitatea unor programe de acest gen”, a afirmat directorul general al companiei.
Potrivit acestuia, agentia a lucrat pana in prezent cu peste 50 de clienti, numar care, sustine Prisecaru, va creste si in 2009, in ciuda instabilitatii de pe piata.
„Ne bazam in acest sens pe nevoia companiilor de a gasi mecanisme alternative si eficiente din punct de vedere al costurilor, pentru a motiva angajatii sa continue sau sa-si imbunatateasca performanta, pentru scopul final – atingerea obiectivelor firmei”, a precizat seful agentiei.
Compania Roddia a fost lansata in 2005 sub numele de Incentive Insight, ajungand in 2006 la o cifra de afaceri de 680.000 de euro, iar in 2007 la 1,4 milioane euro.
In 2007, Incentive Insight a trecut printr-un proces de rebranding, realizat de agentia BrandFusion, in urma caruia a devenit Roddia
In prezent, Roddia numara 19 angajati si clinti ca Moeller, Sony, Carrefour, Ursus sau Raiffeisen Bank.