Astfel, rata de acceptare la aceasta universitate este sub 1%, ceea ce inseamna ca este mai usor sa fii acceptat la prestigioasa universitate Harvard, unde rata de acceptare a fost anul trecut de 7%, potrivit Bloomberg.
Pentru a urma aceste cursuri de numai 5 zile, Zhou Xiaobu a avut 43 de contracandidati numai de la restaurantul McDonald’s unde ea lucreaza. Cursurile sunt platite de companie si costa 1.500 de dolari.
Obiectivul Universitatii Hamburger din Shanghai este de a recruta si de a pastra in cadrul companiei angajatii experimentati.
„Este din ce in ce mai greu sa faci angajari in domeniul fast-food-ului. Principalul motiv pentru care McDonald’s a infiintat aceasta universitate este intentia de a crea specialisti in acest sector de activitate si pentru a simplifica procesul de recrutare”, a declarat Joel Silverstein, reprezentant al unei firme de consultanta specializate in acest domeniu.
In prezent, centrul are 7 profesori, iar costurile de intretinere sunt estimate la 22 milioane de dolari pana in 2014.