„In urma cu 4 ani, am venit impreuna cu familia mea in Romania, pe o piata in crestere, dar cu o selectie relativ limitata de produse lactate. De atunci, piata s-a aflat intr-o continua dezvoltare, la care Tnuva a contribuit cu succes”, a spus Sagit Tzur-Lahav.
Acesta si-a inceput cariera in divizia de lactate a companiei israeliene Tnuva, cu activitate in domeniul produselor alimentare, in urma cu 12 ani, si a detinut multiple pozitii in cadrul departamentului de marketing.
Ultima pozitie detinuta in Israel, inainte de a veni in Romania, a fost cea de business manager pentru intreaga divizie de produse lactate Tnuva.
Tzur-Lahav a fost invitata sa ia parte la crearea Tnuva Romania, primul proiect international al grupului, care includea construirea unei fabrici de lactate si crearea unui brand de impact.
Tnuva Romania, cu o investitie de 55 miloane de euro, a fost lansata dupa 2 ani si jumatate de cercetari, dezvoltare a planurilor strategice si construirea fabricii de lactate, un proiect greenfield.
In doar un an si jumatate de la lansare, Tnuva a scos la vanzare mai mult de 50 de produse, si conform unui audit oficial, a devenit numarul 3 pe piata produselor lactate proaspete din Romania.
Brandul Tnuva are o recunoastere de mai mult de 80%, iar consumul si loialitatea sunt in continua crestere, potrivit estimarilor companiei.