Runcanu si-a inceput experienta in marketing la agentia de publicitate Leo Burnett & Target si s-a alaturat companiei Real in iunie 2006, ocupand diferite pozitii in cadrul departamentului de marketing, ultima dintre acestea fiind cea de advertising manager.
Acesta a absolvit Universitatea ASE Bucuresti si detine un masterat in Marketing International la aceeasi Universitate.
Divizia Real Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati. In Germania, Real SB Warenhaus GmbH opereaza peste 350 de hipermarketuri, unde aproape 1 milion de persoane isi fac cumparaturile zilnice.
Compania a intrat pe piata internationala in 1997, o data cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi, are peste 80 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. In anul 2007, Real Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.