Studiul, care este comandat de producatorul de anvelope Continental AG, se afla la a treia editie, dupa cele din 2005 si din 2007.
„Fata de studiile anterioare, cand cei mai multi tineri optau sa isi inceapa cariera in companii puternice, multinationale, cu un brand foarte vizibil, acum acestia se indreapta spre firme mijlocii, care le ofera confortul unui mediu de lucru mai stabil. Pe de alta parte, studentii recunosc oportunitatile unei corporatii importante la nivel de dezvoltare personala si de venituri”, a afirmat Liiceanu.
Pe de alta parte, Raluca Gramschi, reprezentanta asociatiei studentilor in tehnologie Best Iasi (Board of European Students of Technology) a subliniat ca studentii bine pregatiti, cu rezultate performante, prefera, in continuare, perspectiva de a-si incepe cariera intr-o multinationala.
„E adevarat ca cei mai multi prefera companiile medii si mici, pe de o parte din cauza usurintei cu care sunt angajati, si pe de alta parte pentru siguranta unui job intr-o firma mai putin competitiva”, a declarat Gramschi.
Studiul Continental a fost realizat in martie 2009, pe un esantion de circa 1.031 studenti romani ale facultatilor de inginerie, economice si stiinte naturale din Bucuresti, Brasov, Timisoara, Cluj, Sibiu si Iasi.