Dintre cei 1.100 de manageri inclusi in sondaj, 72% au declarat ca nu si-au pus la indoiala calitatile de sef in primul an in care au ocupat aceasta pozitie.
Conform studiului, managerii de top au o parere buna despre performanta lor profesionala, in special in ceea ce priveste planificarea si organizarea activitatii angajatilor, stabilirea
standardelor de munca si luarea deciziilor.
Jeffrey Pfeffer, profesor la Scoala de Afaceri a Universitatii Stanford, explica rezultatul studiului prin faptul ca oamenii nu inteleg sau nu vor sa auda criticile din partea celorlalti. De asemenea, Scott Erker, reprezentant al DDI, considera ca indiferent de industria in care lucreaza, oamenii nu realizeaza ca au anumite lacune.
Cu toate acestea, studiul arata ca aproximativ un sfert dintre managerii de top au regretat la un moment dat in cursul primului an faptul ca au fost promovati.
DDI este o companie infiintata in 1970, cu sediul central in Statele Unite, si 41 de birouri in 26 de tari, conform Wikipedia.