La cercetarea Hay au participat reprezentanti ai peste 2000 de organizatii, din 88 de tari.
„Organizatiile au fost hotarate in decizia de a-si reduce costurile in ultimele luni, marcate de criza economica. Cand am intreprins un studiu similar, in noiembrie anul trecut, doar 16% dintre companiile chestionate se asteptau ca rezultatele financiare sa se situeze sub tintele propuse. In prezent, 40% dintre companiile americane chestionate se asteapta la rezultate negative”, a declarat Tom McMullen, reward practice leader pentru Hay Group SUA.
Rezultatele studiul intreprins de Hay arata ca impasul economic este o problema globala, care afecteaza semnificativ economii in curs de dezvoltare, din Asia, Europa de Est si America de Sud.
Un numar important de companii au anuntat ca valoarea programelor de recompensare au scazut substantial in ultima perioada, cu circa 40% in SUA, si aproximativ 30% pe plan global.
Programele de training si dezvoltare au fost eliminate de 22% dintre organizatiile americane participante la studiu. 21% dinte companiile din SUA au renuntat si la plata orelor suplimentare.
Hay este un grup global de consultanta HR, prezent in 47 de tari – printre care si Romania – cu 88 de birouri.