Andrei Popescu, General Manager al Freshful by eMAG este unul dintre cei mai de succes CEO din România, potrivit Business Magazin.
„Consider că stilul meu de leadership e definit de construirea unei relaţii de încredere şi respect reciproc, iar jobul ideal este cel în care combini utilul cu plăcutul şi care te ţine departe de zona de confort”, susține acesta.
Andrei Popescu se află la conducerea Freshful, platforma de livrare online pentru produse alimentare proaspete lansată de eMAG în octombrie 2021. Anterior, a fost director comercial şi mai apoi country manager pentru eMAG Bulgaria.
Acesta a absolvit Future 25, un program eMAG de dezvoltare a noii generaţii de lideri. Are experienţă bogată în e-commerce, vânzări şi capital uman, lucrând în calitate de consultant pentru una dintre firmele de consultanţă din Big 4.
El susţine că stilul său de leadership e definit de construirea unei relaţii de încredere şi respect reciproc, iar jobul ideal consideră că este cel în care combini utilul cu plăcutul şi care te ţine departe de zona de confort.
Despre ierarhie sau motivaţia financiară spune că pot fi mai puţin importante, cât timp simţi că la finalul fiecărei zile eşti mai bun decât ai fost la începutul ei. În timpul liber, îi place să călătorească, să alerge şi să joace tenis şi şah, dar este pasionat totodată de meditaţie şi citit.
Compania are mari așteptări, dar și planuri pe măsură începând cu anul următor. În principal, retailerul a trasat deja două direcții în ceea ce privește planul pentru 2024: creșterea accelerată și profit.
„Creșterea accelerată vine în contextul în care, în România, procentul ocupat de retailul online este în continuare foarte mic, astfel că vedem aici un potențial bun de dezvoltare.
Oamenii sunt deschiși la acest mod de a-și face cumpărăturile și ne bazăm că vor păstra acest apetit și pentru 2024, când poate vor fi mai atenți cu resursele lor, atât financiare, cât și de timp”, a spus Andrei Popescu, conform retail.ro.
Potrivit reprezentantului companiei, în câteva luni, Freshful va amortiza investițiile făcute până acum, ceea ce le-a întărit convingerea că modelul de business ales de ei este unul care le va oferi rezultate pe măsură și o evoluție accelerată.
„Focusul rămâne în continuare București, unde mai e loc de cel puțin două depozite noi zone strategice ale orașului, care ne vor permite să ajungem rapid la clienții noștri.
Avem deja conceptul aproape gata pentru cel de-al doilea depozit, așadar urmează să găsim zona cea mai potrivita, urmând ca în a doua parte a anului 2024 să începem primele amenajări. Vizăm ca în 2025 să deschidem al doilea depozit Freshful by eMAG”, a concluzionat managerul general Freshful by eMAG.