- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Te pregatesti pentru un interviu de angajare? 5 reguli pentru a face o impresie buna

15 Jul, 12:00 • Redactia DailyBusiness
Cum te diferentiezi de ceilalti candidati aflati in cautarea unui loc de munca? Cum iti imbunatatesti sansele de a fi recrutat? Specialistii in HR, citati de CareerBuilder, iti propun cinci regului de baza pentru a face o impresie buna in fata angajatorului.
Te pregatesti pentru un interviu de angajare? 5 reguli pentru a face o impresie buna

1. Documentare pe scurt.

Inainte sa mergi la interviu documenteaza-te cu privire la profilul angajatorului. In contextul in care majoritatea firmelor au astazi site-uri de prezentare este relativ usor sa afli cu ce se ocupa compania, ce produse sau servicii ofera, care sunt ultimele tendinte in domeniul de activitate aferent.

2. Cunoasterea de sine. De ce esti potrivit pentru acest job? Pe loc, raspunsul la aceasta intrebare ar putea sa vina destul de greu, astfel ca ai putea exersa acasa. Incearca sa iti imaginezi anumite intrebari si raspunde totodata la ele, pentru a evita sa fii luat prin surprindere. De exemplu: De ce ai plecat de la ultimul loc de munca? Care este principala ta slabiciune? Ce salariu vrei?  Unde te evzi peste 5 ani? Ce te deosebeste de ceilalti candidati?

3. Implica-te, dar cu masura. Incearca sa fii deschis si evita sa raspunzi doar cu „da” sau „nu”. Totusi, nu trebuie sa il coplesesti pe cel care te intervieveaza, ci sa gasesti un oarecare echilibru. Trebuie sa stii cand sa adresezi o intrebare si cand sa te lasi intrebat.

4. Cum te imbraci. Specialistii spun ca primele 10 secunde sunt decisive in cadrul unui interviu. Daca modul in care te prezenti este inadecvat, sansele ti-au scazut dinainte sa spui primul cuvant. Nu trebuie sa fii imbracat in tendinte sau sa demonstrezi ca esti ahtiat dupa moda. Cea mai simpla varianta este sa porti un costum clasic, simplu.

5. Atitudine si comportament. Un comportament adecvat inseamna o bila alba in plus. Punctualitatea si politetea nu trebuie sa-ti lipseasca din portofoliu.

Citeste aici articolul integral.

Urmărește Daily Business pe Google News