Compania a inregistrat in 2007 afaceri de 150.000 de euro, iar pentru 2008, estimarile indica o crestere de circa 40%, cel mai mare aport avandu-l programele de team-building.
„Programele de team-building reprezinta cam 60% din activitatea firmei noastre, iar modulul Team building in Delta Dunarii este cel pe care il promovam pe timpul verii. Acesta este un proiect initiat in 2007 si putem aproxima ca va reprezenta aproape 40% din totalul programelor de team-building pe care le vom livra anul acesta”, a explicat Geanini.
Costurile de persoana pentru modulul „Team-building in Delta Dunarii” difera in functie de programul ales, de numarul de participanti, de activitatile de agrement folosite. Acestea variaza intre 50 si 150 de euro, fara a include serviciile de cazare si masa.
Printre activitatile desfasurate in cadrul team-building-ului in Delta se numara cele de treasure hunting, photo hunting & bird watching, realizare de filme artistice si documentare, jurnale tv, teatru, dans, concurs pescuit, petreceri tematice sau seara lipoveneasca.
„Personalizam serviciile oferite in functie de obiectivele ce trebuie indeplinite in cadrul companiei-client, de caracteristicile participantilor, de sezonul in care acestea se realizeaza. Nu as putea realiza un top al tipurilor de programe solicitate, insa pot
spune in general preferate sunt activitatile de tip outdoor”, a spus Stavre Geanini.
Vision Consulting este prezenta pe piata furnizorilor de training, team building si consultanta organizationala din 2004, iar din portofoliul de clienti fac parte companii precum L’Oreal, Metro, Raiffeisen, Oracle, BancPost, Stanton Chase, Texaco, Comnord, Arval sau Genco.