Human Value International mai are birouri deschise in Ungaria, Bulgaria, Serbia si, de curand, in Cipru.
„Pentru primul an vizam in primul rand intrarea pe piata romaneasca, nu ne concentram neaparat pe o cifra de afaceri anume. Previziunile noastre se ridica undeva la 500.000 euro, dar nu asta este prioritatea.Vrem in primul rand sa oferim solutii performante clientilor nostri. Evident ca pe masura ce portofoliul se va mari si cifra de afaceri va fi una pe masura”, a declarat Adriana Petrescu.
Potrivit acesteia, investitiile la nivel de lansare pregatite de agentie sunt canalizate pe promovarea brandului si crearea spatiului pentru desfasurarea activitatii de executive search. Pana la finele anului, compania va investi circa 50.000 euro in pozitionarea brandului Human Value pe piata locala.
In prezent, biroul din Romania al Human Value International numara 5 angajati, specialisti in recrutare si psihologie, urmand ca pana la finele anului echipa sa fie intregita.
Proaspat lansata pe piata de executive search locala, agentia vizeaza in primul rand clientii-companii cu o rata accelerata de dezvoltare.
„Vrem sa atragem clienti din industria farmaceutica, bancara de constructii si IT. Pe langa recrutare, oferim si audit organizational cu care ne adresam tuturor companiilor care doresc sa isi creasca eficienta.Un alt punct pe care punem accent este cel de cercetare, intentionam sa demaram cateva studii de piata relevante pentru clientii nostri”, a mai spus Petrescu.