Targul, aflat la a cincea editie, nu presupune nici o taxa de participare. Companiile care in ultimul an au semnat contracte cu Bestjobs de minim 2.500 lei sunt invitate gratuit, iar cele care nu au atins cifra recomandata, trebuie sa atinga pragul, pentru a fi afisate, a declarat pentru DailyBusiness Constantin Ferseta, directorul de marketing al grupului Neogen, organizator al targului Bestjobs.
Deocamdata nu se stie numarul exact al companiilor care vor participa la targ. Comunicarea organizatorilor catre companii a inceput la 16 octombrie.
La editia precedenta au participat nume ca Uti, Petrom, Coca-Cola, Tuborg, RCS-RDS, Real, Orange, Zapp, Cosmote, ING, Publimedia, Dacia, Finansbank, BRD, Bancpost, Rompetrol sau Bricostore., precum si numeroase companii de headhunting.
„Avantajul unui astfel de targ este inscrierea, care nu costa nimic in plus. De asemenea, nu exista costuri de logistica”, a precizat Ferseta. „Companiile prezente ating mult mai multi candidati decat cu un targ clasic, printre acestia, candidati de valoare care nu s-ar deranja sa se deplaseze la un stand in centrul orasului. Targul este valid pentru toata tara, nu doar pentru un oras, iar pentru candidati este foarte usor sa aplice la mai multe companii, si pot compara destul de usor oferta”, a mai spus directorul de marketing al grupului Neogen.
Bestjobs este administrat de furnizorul de servicii online Neogen, care numara peste 1,5 milioane de utilizatori inregistrati in Romania si peste 550.000 in Bulgaria si Serbia.
In 2006, Neogen a realizat, impreuna cu filialele regionale, o cifra de afaceri de 1,2 milioane de euro si estimeaza, pentru anul acesta, incasari de 2 milioane de euro.