Noul director general Vincon Vrancea Logistic,[b]Dan Danescu[/b], este responsabil cu definirea, elaborarea si implementarea strategiei companiei pe termen mediu si lung.
Danescu are peste 20 ani de experienta in domeniul vanzarilor, marketingului, logisticii sau productiei. Anterior, el a activat in companii precum RJR Romania, JTI Romania, TDG Romania si Pambac. In perioada 2005 – 2012, acesta si-a desfasurat activitatea in cadrul companiei Pambac, unde a ocupat functiile de director comercial, director general adjunct si membru in consiliul de administratie.
Dupa finalizarea cursurilor de marketing si management la Open University Business School, Danescu si-a completat studiile urmand un program MBA in cadrul aceleiasi universitati.
[b]Simona Hancu[/b] este noul director de marketing Vincon Vrancea si este responsabila de planificarea strategica de marketing corelata direct cu optiunile strategice de business, crearea si optimizarea proceselor si instrumentelor de marketing, gestionarea si dezvoltarea portofoliului cu indeplinirea marjelor de profit asumate si dezvoltarea echipei de marketing si trade marketing.
Hancu a lucrat anterior, in perioada 2008 – 2012, in cadrul companiei Bunge, unde a ocupat pozitia de senior brand manager pentru Romania si Bulgaria. A dezvoltat, in aceasta perioada, campanii pentru marci locale precum Floriol, Unisol sau Raza Soarelui.
Si-a inceput cariera profesionala la Bonduelle, in 2002 si unde a evoluat in cadrul companiei pana a ajuns marketing manager pentru Europa Centrala si de Est.
A absolvit un master in Comunicare si Resurse Umane in cadrul Universitatii Bucuresti si in prezent urmeaza a finaliza un program de MBA Codecs & Open University Business School.
[b]Petre Ionita[/b] se va ocupa de departamentul de vanzari al companiei, avand functie de manager national IKA. Ionita va coordona echipa de vanzari IKA, va elabora si implementa strategia nationala de vanzari pe canalul de conturi speciale IKA, cu implicare directa in eficientizarea proceselor si dezvoltarea activa a echipei.
Acesta a activat, in perioada 2008 – 2012, in cadrul companiei Marca Ceys Romania parte a Grupo AC Marca, de unde a venit, din pozitia de managing director, la Vincon Vrancea.
Are peste 15 ani de experienta in FCMG. Ionita si-a inceput cariera in vanzari, in 1998, pe pozitia de mercantizor, in cadrul companiei multinationale Efes Pilsener. In perioada 2001-2007 Petre a lucrat in cadrul companiei Kraft Foods Romania, ocupand pozitii in vanzari si trade marketing. In 2007, Petre a fost responsabil pentru dezvoltarea si implementarea strategiilor de lansare si listare, in Romania, a produselor companiei Cerbona ZRT.
Vincon Vrancea detine peste 1580 de hectare de vita de vie, in podgoriile Odobesti, Cotesti, Panciu si Husi. Compania detine 11 crame, printre care Paradis si Beciul Domnesc, platforme industriale pentru conditionarea si imbutelierea vinului, a vinarsului si bauturilor spirtoase si a otetului si trei depozite.
Producatorul de vin [url= https://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/afaceri-in-crestere-dar-profituri-mai-mici-topul-celor-mai-mari-producatori-de-vin-din-romania-78986/ ]si-a crescut anul trecut afacerile[/url] cu peste 13 procente, ajungand la aproape 80,5 milioane de lei (19 milioane de euro). O crestere usoara a inregistrat si in ceea ce priveste profitul, de 5,5%, pana la aproximativ 3,97 milioane de lei (937.000 de euro).