Aceasta numire vine dupa decizia Discovery Networks, divizie a Discovery Communication care este lider mondial in productia de programe documentare, sa lanseze in Romania propriul departament de vanzari de publicitate pana la 1 ianuarie 2008.
Tudosie a infiintat si condus timp de sase ani Cable Direct, agentia de vanzari de publicitate care se ocupa pana la sfarsitul anului de vanzarea spatiului publicitar al Discovery la nivel local.
Fostul manager director al Cable Director va realiza contracte comerciale standard si va trebui sa urmareasca crearea unei strategii pentru solutii multimedia creative, beneficiind de programe si sponsorizari de canal, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.
Katarzyna Kieli, vicepresedinte si country manager pentru Europa Centrala, din care face parte si Discovery Channel Romania, a declarat ca infiintarea departamentului intern de vanzare de publicitate face parte din strategia companiei de localizare in regiune: „Regiunea Europei Centrale este o forta puternica ce determina cresterea Discovery Networks. Romania, fiind piata cu cel mai rapid ritm de crestere din regiune, este esentiala pentru succesul nostru viitor”.
Reteaua Discovery Networks a inregistrat o cifra de afaceri de 812 milioane de dolari in ultimul trimestru fiscal, incheiat la 30 iunie 2007, pe fondul cresterii de 10% a veniturilor din publicitate.