Hidroelectrica anunță că perioada pentru citirea și trimiterea indexului de consum de energie către companie începe joi, 24 august, și se va prelungi până pe data de 28 august, inclusiv, adică cinci zile.
Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800.800.359. Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.
La începutul anului, Hidroelectrica a anunţat că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni. Facturile pot fi plătite în decurs de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, ce trebuie trimis la adresa de mail [email protected], sau direct la sediile sucursalelor, conform DC Business.
Potrivit rezultatelor operaționale și financiare înregistrate de companie în primele șase luni, Hidroelectrica a obţinut un profit net de 3,95 miliarde de lei în prima jumătate a acestui an, în creştere cu 46% faţă de perioada similară a anului trecut. Societatea a realizat venituri de 6,98 miliarde lei, în urcare cu 42% faţă de perioada similară a anului trecut.
Compania arată, totodată, că veniturile sale au fost diminuate din cauza mecanismului de plafonare a prețurilor la clienții finali cu 578 de milioane de lei. Aceste pierderi sunt mult mai mari față de cele din primul semestru al anului trecut.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România şi principalul furnizor de servicii tehnologice necesare în Sistemul Energetic Naţional. Compania exploatează un număr de 182 de hidrocentrale şi cinci staţii de pompare, cu o capacitate totală instalată de producere a energiei hidroelectrice de 6,3 GW. Acestora li se adaugă parcul eolian de la Crucea, cu o putere instalată de 108 MW.
Hidroelectrica s-a listat în acest an la Bursa de Valori Bucureşti, prima zi de tranzacţionare a acţiunilor societăţii fiind 12 iulie.