E.ON detaliază pe site-ul său modalităţile de plată a facturilor şi amănuntele şi informaţiile la care românii trebui să fie atenţi în fiecare dintre situaţii, astfel încât să nu aibă probleme cu alimentarea cu energie electrică.
Compania precizează că cel mai sigur mod de a plăti facturile emise de către companie este online, iar asta pentru că în această situaţie e imposibil să facem vreo greşeală în ceea ce priveşte sumele sau facturile care trebuie achitate.
Atunci când achiți cu numerar, prezintă factura de consum la automatele bancare sau la punctele de încasare PayPoint, un-doi Centru de Plăți şi Westaco și menționează care dintre codurile de bare dorești a fi scanate, respective ce sumă dorești să achiți, cel pentru factura curentă sau cel pentru sold/total de plată.
Atunci când achiți prin transfer bancar cu ordin de plată, completează următoarele informații: cod de încasare, număr factură și cont bancar E.ON Energie România, așa cum sunt ele menționate în factura E.ON.
Atunci când achiți o garanție solicitată în vederea reconectării la furnizare a locului tău de consum, utilizează contul bancar BRD indicat pe contractul de garanție, scrie E.ON, citat de România TV.
Atunci când achiți facturi de prestări servicii emise de către Delgaz Grid S.A (taxa deconectare-reconectare gaze naturale, tarif eliberare copie proiect tehnic, aviz tehnic de racordare etc.) sau E.ON Asist Complet S.A. (revizii/verificări tehnice periodice etc.), este important să indici contul bancar înscris pe aceste facturi, fiind diferit de contul dedicat facturilor de consum pentru utilități emise de către E.ON.